Trein van de vrijheid / Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Frank Leenders - WaarBenJij.nu Trein van de vrijheid / Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Frank Leenders - WaarBenJij.nu

Trein van de vrijheid / Brussel

Door: frankleenders

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 April 2010 | België, Brussel

Inmiddels zijn we alweer aanbeland in België, in Brussel waar we morgen vroeg naar India zullen vliegen.

Als een soort van inleiding voordat de werkelijke reis begint, begon de dag vandaag ,et de Trein van de vrijheid (Tilburg-Den Bosch-Eindhoven-Tilburg), waar we al debatterend een beeld konden vormen van de prijs van vrijheid, dit alles in het kader van 4 en 5 mei.

Vervolgens konden we aan de reis naar Brussel beginnen. Met slechts een half uur vertraging (behalve voor Mark en Eline, die het paspoort vergeten waren) door werkzaamheden kwa,en we aan op Brussel Centraal, maar we kwamen alsnog drie uur te laat bij het hostel, omdat de wegen rond het station waren afgesloten en de bushalte daardoor vervallen was. Nu zijn we er dan echt klaar voor: nog 12 uur en dan zijn we op weg naar India!

overigens excuses voor het korte bericht. typen met een Frans toetsenbord is vrij irritant ;)

• 24 April 2010 - 23:10

Wendy:

Ha Frank,

goeie reis straks, en een fijne vakantie!

Ben benieuwd hoe het daar is..

• 25 April 2010 - 07:01

Papen Mam:

Ha frank,

Hartstikke leuk dat ik je ook bij "waar ben je" kan volgen. Geloof maar dat ik iedere letter lees!!! Ik wens je een goede reis straks, en een te gekke tijd in India! en geniet er van! voor je weet ben je weer thuis (ha ha) heel veel liefst van pap en mam