The Day Before... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Frank Leenders - WaarBenJij.nu The Day Before... - Reisverslag uit Maasbree, Nederland van Frank Leenders - WaarBenJij.nu

The Day Before...

Blijf op de hoogte en volg Frank

15 Augustus 2012 | Nederland, Maasbree

Hey Allemaal,

Inmiddels is het al uren tellen tot het vertrek. Morgenochtend vertrek ik voor een jaar naar het buitenland, naar Canada wel te verstaan. Hier ga ik een tweede master volgen, de MA Economics aan de University of Alberta (in Edmonton).
Tijdens deze studie zal ik verblijven (na de eerste 1,5 week in een hostel te hebben gezeten) in het zgn. International House Alberta. Dit is een studentenflat waar studenten wonen van overal over de wereld, in totaal zo'n 60 to 70 verschillende nationaliteiten. Dit maakt weer dat ik in Canada niet alleen maar Canadezen tegen zal komen, maar echt een mengeling van mensen overal vandaan.
Maar nu eerst maar eens de vlucht dus. Morgen, om 10.45u vertrekt mijn vlucht (zo rond half 6 vertrekken dus) vanaf Schiphol, waarna ik na tussenstops in Frankfurt en Seattle uiteindelijk om 23.30u zal aankomen in Edmonton. Let wel, dit is lokale tijd. In Nederland is het dan inmiddels alweer 7.30u op vrijdagmorgen.
Vanaf het moment dat ik dan aankom, ga ik hier proberen op een regelmatige basis een reisverslag bij te houden, met verslagen van dus o.a. de vele activiteiten in het International House (I-House).
Al met al veel om naar uit te kijken dus, maar nu eerst maar eens definitief de koffers inpakken!

grs Frank

• 15 Augustus 2012 - 08:58

Nel Verhaegh (peettante):

Heey Frank,

Fijne vlucht en geniet ervan , het zal een mooie ervaring zijn.

Groetjes,
    Nel

• 15 Augustus 2012 - 10:43

Truus Gorissen:

we zullen zeker geregeld je reisverslag lezen !!
    Geniet van alles !!
    het ga je goed, en een heel leerzaam jaar gewenst .
    groetjes uit meijel .

• 15 Augustus 2012 - 10:52

Fam. Van Horne:

Hoi Frank,

Een geweldige levenservaring staat jou te wachten.
    Geniet ervan, een heeeeeeele goede reis toegewenst.
    En vergeet het mooie Maasbree niet !!!!!!!!

Groetjes,
    Tante Lenie, ome Gé
    Anouk, Lex
    Jordy en Dion

• 15 Augustus 2012 - 11:18

Kirsten :

he frank

Een hele fijne vlucht. En bij de tussen stoppen niet in slaap vallen he?
    Ik wens je echt heel veel plezier en succes in canada en jij gaat daar zeker je MASTER halen.
    We houden je in de gaten met al je verhalen.

succes
    Kirsten en Liane

• 15 Augustus 2012 - 17:31

Margriet:

Heej Frank,
    Fijne vlucht en geniet ervan!
    Groetjes, Margriet

• 16 Augustus 2012 - 08:16

Barend:

Hee Frannnkk!

Goede vlucht en maak er een mooi feestje van daar! Vergeet trouwens in de tussentijd ook niet nog even te genieten van het afsluiten van je master in Tilburg natuurlijk.

Cheers!

• 16 Augustus 2012 - 14:36

Mam En Pap:

zojuist afscheid genomen op Schiphol, en het eerste stuk van de reis zit er al op.
    Goede reis verder, en maak er een leuke tijd van

• 16 Augustus 2012 - 16:52

Barrie:

Ik ben het helemaal met Barend eens. Goede reis en super veel plezier daar in Canada! Ben benieuwd naar de reisverslagen. Ben benieuwd of jij ook bang bent in het donker als je terug komt ;)

Groetjes!

• 16 Augustus 2012 - 23:24

Gerrie Vaessen-Leenders:

Frank,

Nog proficiat met het behalen van je master.
    Een heel fijne tijd in Canada! Geniet ervan!

• 17 Augustus 2012 - 12:45

Wendy En Roy:

Heej Frank!!

Al aangekomen in je hotel hoorde ik van mam.
    goede reis gehad?
    En hoe ziet het eruit daar?

Veel plezier daar!!
    groetjes vanuit kreta ;)